Donaties - Reisverslag uit Bergum, Nederland van braziliegroep2014 - WaarBenJij.nu Donaties - Reisverslag uit Bergum, Nederland van braziliegroep2014 - WaarBenJij.nu

Donaties

Door: Nynke

Blijf op de hoogte en volg braziliegroep2014

19 Juli 2014 | Nederland, Bergum

Voor het klussen, maar ook voor andere activiteiten van de stichting hebben wij zoveel mogelijk geld proberen te verzamelen. Zo hebben we op de watersportmarkt gestaan met een draaiend rad, zijn er op een middelbare school puddingbroodjes verkocht en zijn er collectes gehouden bij de kerken van Garijp en Oudega. Maar bovenal hebben we veel donaties gekregen van familie, vrienden en kennissen. Dit heeft er voor gezorgd dat we een totaal bedrag van maar liefst €5.500,- mee kunnen nemen naar Brazilië! Iedereen die hier aan mee heeft gedragen, ontzettend bedankt, het gaat naar een heel goed doel! Meer over dit doel is te vinden op: http://www.helpmijleven.org/brazilie/remer.html

Mocht u nog een financiële bijdrage willen doen, kan dat op rekeningnummer NL66RABO0356217884 ten name 'Diaconie prot. gem. Grou' o.v.v. stichting Help Mij Leven Groep 2014. Elke euro gaat rechtstreeks mee naar het project deze zomer. Hoe meer we inzamelen, hoe meer we samen kunnen doen!

• 29 Juli 2014 - 00:25

Mary Stoker:

Hallo beste ,lieve ,vrijwilligers en in het bijzonder mijn lieve zus Grada!!!

Mensen met het hart op de goede plek!!!
    Top wat jullie aan het doen zijn en wens jullie allen heel
    veel succes en ook zeker heel veel plezier .

Lieve groet van Mary uit Heerenveen.

braziliegroep2014

Van 25 juli t/m 10 augustus gaan wij naar Brazilië om daar een project te doen met de stichting help mij leven/REMER. Op deze site kunt u ons volgen tijdens deze reis.

Actief sinds 05 Juli 2014