in Brazilie aangekomen - Reisverslag uit Pequeri, Brazilië van braziliegroep2014 - WaarBenJij.nu in Brazilie aangekomen - Reisverslag uit Pequeri, Brazilië van braziliegroep2014 - WaarBenJij.nu

in Brazilie aangekomen

Door: namens de groep--Jan en Foppe

Blijf op de hoogte en volg braziliegroep2014

28 Juli 2014 | Brazilië, Pequeri

vanwege beperkte internet mogelijkheden van de Brazilië groep, geven we even een korte update van de reis tot nu toe.

de groep is goed aangekomen in Rio! super, maar dit was nog niet zo makkelijk daar men in Rome nog moest hollen om de verbinding te kunnen halen naar Brazilië, jammer genoeg was in de haast Ytsje haar koffer niet meegekomen, maar gelukkig is hij nu weer terecht en hoeft Yt geen garderobe op de Hippiemarkt te kopen.

Vanwege het slechte weer in Rio, heel veel regen (net als tijdens het vertrek uit Grou..). is door Robert besloten om het schema om te gooien en eerst maar naar de Sitio Shalom te gaan om daar te starten met het kinderwerk , de bezoeken aan de probleemgebieden en het werk dat Remer doet in Rio zal dan aan het einde van de reis gebeuren.

Gisteren is dus de groep afgereisd naar Pequeri, inclusief alle koffers!, en heeft men intrek genomen in een van de huisjes onderaan de Sitio, Een hele reis al weer achter de rug, en we hebben doorgekregen van Matty en Nynke dat alles goed gaat met ieder, super dus!

• 28 Juli 2014 - 15:21

Meron:

Jaaaa gelukkig! Heel veel plezier en pas op elkaar!

Groetjes Meron

• 28 Juli 2014 - 17:32

Djuri Vd Schaar:

Hey!!!

Goed aangekomen hoorde ik! Have fun mams!

X

• 29 Juli 2014 - 19:29

Geertje De Kroon:

Hoi allemaal,

Wat fijn dat jullie veilig zijn aangekomen. incl. koffers!!!!!!

Wij genieten hier alweer van het mooie weer.
    Ik hoop dat bij jullie het zonnetje ook weer schijnt.

Extra knuffeltsje voor Grada.

Fijne tijd ......liefs Geartsje.

• 29 Juli 2014 - 21:03

De Pandertjes:

Toppers,

Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen. We herkennen al wat beelden. Hopelijk hebben jullie snel mooi weer daar. Wij wachten met smart op het volgende verhaal.

Heel veel plezier en een dikke knuffel voor de lieve kinderen op de Sitio.

Grote groet, Eelke, Joke, Pieter

p.s. Grada, hoe staat het met het scheve muurtje van Herman bij de kerk?

• 30 Juli 2014 - 19:14

Alle Jan Heida:

Goed om te lezen dat jullie veilig zijn aangekomen in Brazilië.
    Veel plezier en succes met jullie activiteiten daar.

Groet
    Nynke en Alle Jan

• 30 Juli 2014 - 20:41

Miriam Veenis:

Leuk om je (jullie) zo te kunnen volgen Matty. Heel veel succes!

Gr. Miriam

• 30 Juli 2014 - 22:44

Grietje En Hielke Vd Meulen :

Fijn om te horen dat jullie veilig zijn aangekomen, en leuk om jullie daar te zien op de foto`s, heel veel succes met alles, zal vast een bijzondere reis zijn!! Groetjes uit Burgum.