reisgegevens - Reisverslag uit Bergum, Nederland van braziliegroep2014 - WaarBenJij.nu reisgegevens - Reisverslag uit Bergum, Nederland van braziliegroep2014 - WaarBenJij.nu

reisgegevens

Door: matty

Blijf op de hoogte en volg braziliegroep2014

20 Juli 2014 | Nederland, Bergum

de laatste dagen van voorbereidingen zijn begonnen en onze koffers zitten nu al helemaal vol met leuke dingen, dus als je nog iets wilt geven dan is een financiële bijdrage altijd welkom op het rekeningnummer wat Nynke al heeft aangegeven. we zullen er voor zorgen dat elke euro naar de kinderen gaat.

• 20 Juli 2014 - 20:53

Geertje De Kroon:

Lieve mensen,

Ik wens jullie alvast een hele fijne reis en wacht in spanning af naar de eerste berichten .
    Houden jullie Grada een beetje in toom???????hahaha

Fijne tijd groetsjes,

Geartsje de Kroon.

• 22 Juli 2014 - 13:47

Tineke Van Der Wolf:

Hoi allemaal

Super dat jullie dit doen!!
    Wij wensen jullie een goede reis en hele fijne weken

groetjes Gerrie,Tineke ,Femke en Gerbrich

• 22 Juli 2014 - 17:45

Eelke Pander:

Beste mensen,

Na een tijd van voorbereiding is het dan zo ver, naar Brasil. Wellicht verschillende verwachtingen en ervaringen maar allemaal naar en met hetzelfde doel. De handen uit de mouwen steken voor de ander die wel een helpende hand kan gebruiken. Geniet ervan, pas goed op elkaar en doe Robert en zijn familie de hartelijke groeten.

Wij gaan jullie volgen en zijn benieuwd naar de verhalen.

Hartelijke groet,

Joke en Eelke Pander

• 23 Juli 2014 - 07:33

Foppe:

Hey dames en heren braziliegangers, veel succes, sterkte, maarook veel plezier daar in Rio en Pequeri!
    Schitterend dat jullie dit doen, de kinderen vinden dit ook prachtig dat er weer een groep uit Friesland komt!
    Groeten aan het Remer team!

• 27 Juli 2014 - 07:15

Jan Kloosterman:

hoi braziliegroep fijn dat jullie goed in Rio zijn aangekomen.maak er een mooie reis van met elkaar.