Woensdag 6 augustus - Reisverslag uit Pequeri, Brazilië van braziliegroep2014 - WaarBenJij.nu Woensdag 6 augustus - Reisverslag uit Pequeri, Brazilië van braziliegroep2014 - WaarBenJij.nu

Woensdag 6 augustus

Door: Matty

Blijf op de hoogte en volg braziliegroep2014

11 Augustus 2014 | Brazilië, Pequeri

vandaag reisdag we gaan weer van Pequeri naar Rio. gisteravond pannenkoekenfeest met disco en veel afscheid nemen. nooit leuk.. iedereen beetje triest, maar we gaan nog een paar dagen meelopen met straatwerk en nog een stranddagje eraan vast dus de week gaat weer snel om.

we komen rond het middag uur aan in Rio en gaan dan 's middags nog even naar het Christusbeeld. altijd bijzonder en met een supermooie strakke lucht heel mooie uitzichten. dat is uniek!
's avonds nog even wat inkopen gedaan voor cadeautjes en souvenirtjes op de copacobana. want in de favela's waar we de komende dagen zullen vertoeven is het een heel andere Rio.

de verhalen volgen nog een dezer dagen. ieder van ons gaat een stukje van zijn eigen (heftige) belevingen proberen te verwoorden.

braziliegroep2014

Van 25 juli t/m 10 augustus gaan wij naar Brazilië om daar een project te doen met de stichting help mij leven/REMER. Op deze site kunt u ons volgen tijdens deze reis.

Actief sinds 05 Juli 2014