Brazilië, help mij leven - Reisverslagen van braziliegroep2014 - WaarBenJij.nu Brazilië, help mij leven - Reisverslagen van braziliegroep2014 - WaarBenJij.nu

Brazilië, help mij leven

Over minder dan een week gaat onze reis beginnen! Vrijdag vertrekken we vanaf Schiphol naar Rio de Janeiro. We verblijven de eerste vier dagen in Rio. Hier gaan we onder andere een dag mee om het straatwerk van stichting Remer te bekijken in Antares en andere favela's waar de stichting werkt. Ook gaan we een schooltje in Pedra Lisa verven.

Woensdag morgen vertrekken we dan naar Sitio Shalom in Pequeri, een woonboerderij waar kinderen worden opgevangen. Hier gaan we de rest van ons verblijf doorbrengen. We gaan hier onder andere een huisje opknappen. Maar we gaan ook leuke activiteiten onder nemen met de kinderen. Meer informatie over het werk van stichting REMER/Help mij leven en de Sitio is te vinden op: http://www.helpmijleven.org/brazilie/remer.html.

Op deze site kunt u/je onze belevenissen (als de wifi dat daar doe staat) volgen. Houd de site daarom goed in de gaten.

Adeus!

Recente Reisverslagen:

18 Augustus 2014

donderdag 7 augustus

14 Augustus 2014

vrijdag 8 augustus

11 Augustus 2014

Woensdag 6 augustus

11 Augustus 2014

11 augustus

11 Augustus 2014

8 augustus naar Pedra Lysa, Rio
braziliegroep2014

Van 25 juli t/m 10 augustus gaan wij naar Brazilië om daar een project te doen met de stichting help mij leven/REMER. Op deze site kunt u ons volgen tijdens deze reis.

Actief sinds 05 Juli 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 7646

Voorgaande reizen:

25 Juli 2014 - 10 Augustus 2014

Brazilië, help mij leven

Landen bezocht: