Benieuwd - Reisverslag uit Akkrum, Nederland van braziliegroep2014 - WaarBenJij.nu Benieuwd - Reisverslag uit Akkrum, Nederland van braziliegroep2014 - WaarBenJij.nu

Benieuwd

Door: Tiety

Blijf op de hoogte en volg braziliegroep2014

24 Juli 2014 | Nederland, Akkrum

Morgen is het zover, dan vertrekken we naar Brazilie. Spannend hoor maar we zijn vooral heel benieuwd naar de goede dingen die Robert Smits van de Stichting Help mij leven daar doet voor straatkinderen. We gaan natuurlijk ook de handen uit de mouwen steken. Schooltje verven, leuke activiteiten doen met de kinderen etc.

• 24 Juli 2014 - 13:36

Martin K:

Heel veel succes en plezier. Ik denk dat jullie bijzondere dingen gaan zien en ervaren!
    Pas goed op jullie zelf!

Groetjes,
    Martin!

• 24 Juli 2014 - 15:02

Isabelle Oppel:

Super om te doen, goed initiatief zo samen!!!
    Ben benieuwd naar jullie verhalen, pas goed op jezelf,
    X Isa

• 24 Juli 2014 - 19:04

Jurjen Backer Dirks:

Succes daar ! Goeie actie..!

• 24 Juli 2014 - 20:52

Yt:

Goede reis, veel plezier en heel veel succes. wat is het een goed initiatief!
    Goed op jullie zelf passen groet yt

• 25 Juli 2014 - 15:23

Cora Smits:

Vandaag onderweg naar Brasil. Fantastisch. Heel veel succes met jullie werk daar. Het is geweldig om met een enthousiaste groep daar naartoe te gaan. Lieve groet aan mijn familie. Xxx

• 27 Juli 2014 - 00:11

Cobie Wiersma:

Mooi initiatief.

Fijn dat jullie als vrijwilligers zoveel willen betekenen voor de straatkinderen van Rio.
    Veel succes, geniet van de reis en van elkaar.

Lieve groetjes van Tjemme en Cobie