Zondag 27 juli - Reisverslag uit Pequeri, Brazilië van braziliegroep2014 - WaarBenJij.nu Zondag 27 juli - Reisverslag uit Pequeri, Brazilië van braziliegroep2014 - WaarBenJij.nu

Zondag 27 juli

Door: Nynke, Matty

Blijf op de hoogte en volg braziliegroep2014

31 Juli 2014 | Brazilië, Pequeri

Gloria’s Deos Halleluja’s
Zondagavond zijn we met Robert, Anita en Dick en een aantal kinderen van de Sitio naar de kerk geweest. Dit was de methodistenkerk die zij elke week bezoeken. Om 7 uur zou de dienst beginnen, dus geheel in Braziliaanse stijl werden we om kwart over 7 opgehaald door Dick. Maar dit is geen probleem, want er lopen de hele dienst mensen in en uit, om bijvoorbeeld ondertussen een broodje hamburger te halen. Bovendien duurde de dienst maar liefst 2,5(!!) uur. De dienst was natuurlijk volledig in het Portugees en daardoor was er vrij weinig van te begrijpen. Wel heeft Robert nog een vers uit de bijbel uit Efeze in het Nederlands voorgelezen. En er werd om het vers geroepen van Gloria’s, Deos, Halleluja’s, Halleluja’s! Al met al was het bijzonder om mee te maken.

braziliegroep2014

Van 25 juli t/m 10 augustus gaan wij naar Brazilië om daar een project te doen met de stichting help mij leven/REMER. Op deze site kunt u ons volgen tijdens deze reis.

Actief sinds 05 Juli 2014