Woensdag 30 juli - Reisverslag uit Pequeri, Brazilië van braziliegroep2014 - WaarBenJij.nu Woensdag 30 juli - Reisverslag uit Pequeri, Brazilië van braziliegroep2014 - WaarBenJij.nu

Woensdag 30 juli

Door: Ytje

Blijf op de hoogte en volg braziliegroep2014

31 Juli 2014 | Brazilië, Pequeri

Vandaag weer aan het klussen. Binny, Jan en ik gaan de eetzaal van binnen schilderen. De rest is nog bezig met de buitenkant en de muurschildering. We waren dapper bezig toen ik van het ene bankje op het andere ging stappen. Daarbij kantelde het tweede bankje en viel ik er tussen. Binny liet van schrik alle verf vallen, dus het was een mooie chaos. Beetje blauw maar voor de rest ging het prima en hebben we wel driekwart alweer af. Morgen maar weer verder
Vanmiddag met de kinderen van de sitio volleybal gedaan. We hebben een nieuw net voor hun gekocht dat we even moesten testen. Zaterdag hebben we namelijk een toernooi met de hele sitio. Met mijn opslag scoorde ik wel, de rest moest even wennen.
Met de overige kinderen waren ze weer looms aan het maken. Dat is super leuk en populair ook bij de jongens. Hartstikke leuk. Morgen weer een dag!

  • 01 Augustus 2014 - 15:33

    Folkje:

    Voorzichtig aan, Yt! Jullie doen het hartstikke goed daar met z'n allen!
    Zet em op!
    Groeten ut it Grouster Leechlan

  • 01 Augustus 2014 - 19:28

    Foppe:

    Hey Yt , wat bist ek in Topper yn 'e sport wrald!! En fersichtich hjer mei it klussen!! Jimme dogge mar moai wurk der, super


  • 02 Augustus 2014 - 00:23

    Walter Miedema:

    Wat een geweldig werk doen jullie daar allemaal. Geweldig mooi en geniet er vooral van en veel succes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

braziliegroep2014

Van 25 juli t/m 10 augustus gaan wij naar Brazilië om daar een project te doen met de stichting help mij leven/REMER. Op deze site kunt u ons volgen tijdens deze reis.

Actief sinds 05 Juli 2014
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 7654

Voorgaande reizen:

25 Juli 2014 - 10 Augustus 2014

Brazilië, help mij leven

Landen bezocht: