Maandag 4 en dinsdag 5 augustus - Reisverslag uit Pequeri, Brazilië van braziliegroep2014 - WaarBenJij.nu Maandag 4 en dinsdag 5 augustus - Reisverslag uit Pequeri, Brazilië van braziliegroep2014 - WaarBenJij.nu

Maandag 4 en dinsdag 5 augustus

Door: Matty

Blijf op de hoogte en volg braziliegroep2014

06 Augustus 2014 | Brazilië, Pequeri

Deze dagen flink doorgeklust en daarmee gelukkig het meeste mooi kunnen afronden. Maandagavond hadden we filmavond bij Robert in zijn 'thuis' bioscoop. Robert woont in een huis/gebouw wat vroeger een leerfabriek was. In een hal heeft hij een soort bioscoop en daar gaan bijvoorbeeld de kinderen van de sitio zo nu en dan als uitje een film bekijken. We hebben drie korte films bekeken die erg indrukwekkend waren. Ook hebben we als groep even het programma voor Rio doorgenomen. Morgenochtend vroeg vertrekken we richting Rio.
We houden jullie op de hoogte.
Nu eerst pannenkoeken eten. Robbie en Jan zijn met jongens van de sitio druk aan het bakken! Dus dat wordt feest!!

• 06 Augustus 2014 - 16:27

Meron:

Mmmmm pannenkoeken alla sitio!!

Veel plezier in Rio de komende dagen en pas op elkaar.

Geniet

Meron

braziliegroep2014

Van 25 juli t/m 10 augustus gaan wij naar Brazilië om daar een project te doen met de stichting help mij leven/REMER. Op deze site kunt u ons volgen tijdens deze reis.

Actief sinds 05 Juli 2014